Pernord Ricard i Norden og Baltikum har nu placeret sine samlede medieinvesteringer hos Mediabrands-bureauerne UM og Reprise Digital.

Velkommen til Pernod Ricard

23 januar 2023

Velkommen til Pernod Ricard

Efter en omfattende nordisk mediebureau pitch kan UM nu tilføje Pernod Ricard til kundelisten. Tidligere i år vandt det ligeledes Mediabrands-ejede performance marketing bureau, Reprise Digital, Pernod Ricards digitale mediebudget i Norden og Baltikum, og derved konsolideres Pernod Ricards samlede medieinvesteringer nu hos UM og Reprise.

Andreas Hansen, Managing Director for UM i Danmark glæder sig til samarbejdet og udtaler: ”Det, at UM kan tilføje Pernod Ricard som kunde er et kæmpe boost for vores forretning, og vi er glade for og stolte af, at det er UM, som skal hjælpe Pernod Ricard i Norden og Baltikum med at markedsføre deres mange stærke spiritus-brands og vokse forretningen”.

”UM imponerede os gennem hele pitch-processen med arbejde af høj kvalitet, en klar forståelse af vores forretning og en forpligtelse til at hjælpe os med at vokse og transformere vores forretning”

– Marie Ørsted, Marketing Manager for Pernod Ricard

Også Pernod Ricard ser frem til samarbejdet og Marie Ørsted, Marketing Manager for Pernod Ricard i Danmark, udtaler: ”UM imponerede os gennem hele pitch-processen med arbejde af høj kvalitet, en klar forståelse af vores forretning og en forpligtelse til at hjælpe os med at vokse og transformere vores forretning. Vi var særligt imponerede over den ansvarlige, inkluderende og gennemsigtige kultur, de demonstrerede, og vi ser frem til at tage hul på dette næste kapitel med dem”.

 

UM blev introduceret på danske marked i 2021 og Andreas Hansen mener, at det nye samarbejde understreger, at UM har en stærk plads i det danske mediebureaulandskab: ”Med vores nye Futureproof tilgang til vores kunders forretning er vi ved at etablere en stærk position i markedet. Gennem forretnings- og indsigtsbaseret rådgivning leverer vi innovative marketingsløsninger, der giver vores kunder en konkurrencefordel på deres marked, og det er i sidste ende, det UM er sat i verden for, slutter Andreas Hansen.