SEMINAR: Vil du øge effektiviteten og resultaterne af dine TV og videokampagner?
Vil du øge effektiviteten og resultaterne af dine TV og videokampagner? Så kom til seminar tirsdag d. 23. maj kl. 8.45-10.30 hos UM og Mediabrands.
Carlsberg fortæller, hvordan de tager højde for forbrugernes fragmenterede brug af tv og video i deres mediestrategier, og senere vil vi opdatere programmet med en navngiven kreativ case.
Derudover får du en opdatering af udviklingen på det audio-visuelle reklamemarked, og hvordan vores forbrug af medier som TV, YouTube, Amazon Prime, Netflix, Disney+, video på danske medie-sites mm. har ændret sig en del gennem de senere år. Det stiller krav til en mere ”begavet” allokering af dit mediebudget for at nå alle målgrupper.
Agenda for seminaret:
08.30-09.00: Tjek ind, croissanter og kaffe.
09.00-09.05: Velkommen og intro til formiddagen v/ Jan Sørensen, Managing Director, Initiative
09.05-09.15: Hvad sker der på det audio-visuelle reklamemarked? v/ Christian Evendorff, Mediabrands
09.15-09.35: Hvad er den begavede allokering af dit mediebudget? v/ Nicklas Jakobsen, AV-Planner, Mediabrands
09.35-09.55: Case: Carlsberg v/Allard de Wijkerslooth, Head of Media & Digital at Carlsberg
09.55-10.25: Kreativitet går hånd i hånd med media performance v/ Jesper Grubb, Kreativ direktør, Marvelous
10.25-10.30: Tak for i dag
Sted: Berlingske Media, Pilestræde 34, 1147 København K.